Telia = dårlig service og services


Så formår Telia dælma at gøre det igen!! Jeg er godt vred i skralden over dem! Selv som business kunde behandler de én dårligt! Til alle jer stakkels iPhone 3G’er, jeg har virkeligt ondt af jer…
Jeg driver min egen virksomhed som designer/grafiker/webguru. Størstedelen af min business foregår via telefon og jeg er derfor fuldt afhængig af min mobiltelefon… Meen så vågner jeg her til morgen og kan hverken bu eller bæ med min telefon. Hver gang jeg ringer på til nogen får jeg beskeden “Dit abb. er imidlertidig spærret for udgående opkald…” – Hva F*****! Jeg kan ikke sende sms… Nå men så må jeg jo ringe til Telia og høre hvorfor i alverden de har spærret min telefon!? Jeg har ikke modtaget nogen regning så det kan vel ikke være det?? “Telia er vel så smarte at selvom min telefon er spærret så kan jeg jo stadig ringe til deres kundeservice fra samme telefon… NEJ!!!! Det er de ikke jeg får samme belastende besked “Dit abb. er imidlertidig spærret for udegående opka….” F***! Hvordan skal jeg så komme i kontakt med dem. Ja jeg kan sende dem en lang mail om hvorfor dælen de har spærret min telefon, og at hvis det er en ubetalt regning så kan de da bare sende den – men da jeg ingen regning har modtaget kan det vel ikke være det?! Jeg må maile til min kæreste og bede hende ringe mig op for så at forklare situationen og herefter ringer hun til telia på mine vegne…
Efter 15min’s kø til erhvervskundeservice hos Telia svarer de hende “han kan da bare logge ind på selvbetjening og betale på den måde, han skal da bare sende en sms til 667 med teksten opret…”. FLOT Telia, hvis i ikke selv har fattet det, så kan man sgu ikke sende SMS fra ens telefon når den er spærret!!! Så snart jeg får købt en iPhone 3G uden  abb. og udenom telia så skifter jeg til en anden udbyder – måske endda tilbage til 3mobil som jeg heller ikke er helt tilfredse med men det kan da kun blive bedre end Telia – håber jeg!

Jeg kan ikke fatte hverken deres priser og service, den er desværre ikke særlig kvalitetsminded. For ikke at nævne deres mange problemer med den nye iPhone 3G som de så tydeligvis slet ikke har styr på! Man får jo ondt i hovedet over hvorfor Telia ikke bare strammer lidt op og bliver lidt mere servicemindet. De kunne jo sørge for at man i det mindste kunne ringe til deres kundeservice selvom ens telefon var spærret – se det er sgu da smart hva! De kunne også sørge for at der under selvbetjening på deres hjemmeside, var en “jeg har glemt mit password” funktion, som så sendte ens password til mobiltelefonen og derved kunne man logge ind og betale evt. ikke fremsedte regninger!!

* det eneste man kan sige kan være årsagen til at jeg i min situation ikke har modtaget regningen fra Telia, kunne være Postdanmarks skyld – dem har jeg også haft lyst til at svine til nogle gange før. For ikke at sige mange gange før! Det må blive en anden god gang…

Tak til jer der gad at læse mit raseri-udbrud… Tak til Telia som fik mig til at indse at de alligevel ikke havde god service eller kundepleje…
>> Skulle du selv have lyst til at komme med dine oplevelser hos Telia eller andet teleselskab så smid endelig en kommenter til dette indlæg… Jeg vil meget gerne høre dine historier!

God dag 🙂

Comments

comments

Udgivet af

Mark Barner

Graphic og Web Designer. Mac & PC ekspert

6 tanker om “Telia = dårlig service og services”

  1. >Hej

    Jeg vil dele med jer at jeg sad i kø 30 min for at komme til at tale med kundeservice jeg ville så men bare ha låst min Iphone 3 g op for jeg gider ikke bruge sådan et røv dårligt selskab som telia.

    Mvh

    David

  2. >fik du låst telefonen op efter den lange ventetid så? hvad gør du for at slippe for telia’s høje abonnement!

  3. >Haha synes lige jeg må kommentere på den her… jeg fik så ringe service fra Telia at jeg sagde op, denne del forstod de endelig efter 5 (!) telefonsamtaler, 3 mails og en fax.
    Derefter skrev jeg et brev til dem hvor jeg påberåbte deres åbenlyse inkompetence.
    .
    Deres svar tilbage startede:
    “kære LENE ”

    ..nu hedder jeg så LEE

    Måtte så også skrive tilbage, at nu havde de da NÆSTEN fået mit navn stavet rigtigt, så måske var der bedre tider på vej ;P

  4. >Måske I skulle prøve jer der har dårlige oplevelser med teleselskaber, lige at vende den om. Er der virkelig nogen af jer der tror at teleselskaberne ønsker noget dårligt for deres kunder? Nej vel. Nok kan vi alle have fået en eller flere dårlige oplevelser. Det sker i Netto, hos DSB, ved benzintanken, i bussen, hos cykelhandleren osv. Men jeg tvivler kraftigt på at der er nogen der driver en virksomhed, som ønsker noget skidt for sine kunder, hvadenten den er stor eller lille.
    Husk, at vi alle kan begå fejl og får vi dem at vide kan vi forsøge at rette op på dem hver især, så godt vi nu kan. Det gælder også teleselskaberne og alle andre firmaer.
    Husk at tæl til ti en gang imellem:-) SMIL!

  5. >Hvis du er blevet snydt, eller på anden måde følt dig dårligt behandlet af en forretning eller et firma, så kan du oprette en gratis klage, således at andre kan høre om din oplevelse, eller kommentere din klage.

    http://www.SnydOgBedrag.dk

  6. >Hvem var det der sagde, at man skulle tælle til 10 med Telia. Jeg begyndte at tælle første gang jeg ventede i Telias kundeservice og jeg er snart nået til en Million.

    Telia – Det er lort!

Smid en kommentar her eller del din erfaring :-)

Discover more from Barner.dk

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading